Επιλογή Σελίδας

Η περίοδος της εγκυμοσύνης δεν αποτελεί την εποχή για να κάνετε δίαιτα. Παρόλα αυτά η διατροφή που πρέπει να ακολουθήσετε είναι σημαντική και για να μην πάρετε πολλά επιπλέον κιλά, αλλά και για να πάρετε όλες τις θρεπτικές ουσίες που είναι απαραίτητες για εσάς και το μωρό.

Καλό είναι να τρώτε περισσότερες φορές την ημέρα αλλά λιγότερη ποσότητα.

  • Φυλλικό οξύ. Είναι ένα από τα ελάχιστα συμπληρώματα που δίνονται στις εγκύους. Τροφές όμως επίσης που περιέχουν φυλλικό οξύ είναι τα πράσινα λαχανικά και τα φρούτα.
  • Σίδηρος. Θωρακίστε τον οργανισμό σας με τροφές πλούσιες σε σίδηρο. Μάλιστα αν τις καταναλώνετε μαζί με τροφές που περιέχουν βιταμίνη C, ο σίδηρος θα απορροφηθεί καλύτερα.
  • Ασβέστιο. Θα το βρείτε κυρίως στα γαλακτοκομικά προϊόντα, πλούσια σε ασβέστιο είναι η μυζήθρα. Άλλες τροφές είναι τα ψάρια κυρίως οι σαρδέλες και από τα λαχανικά, το μπρόκολο.
  • Καφεΐνη. Μειώστε την όσο το δυνατό περισσότερο. Ένα με δύο φλιτζάνια την ημέρα είναι επιτρεπτό, προτιμήστε όμως καφέ φίλτρου ή ελληνικό.
  • Αλκοόλ. Προσπαθήστε να το αποφύγετε σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.
  • Αποφύγετε τα μικρόβια. Προτιμήστε μόνο τα παστεριωμένα γαλακτοκομικά προιόντα. Να πλένετε πολύ καλά τα λαχανικά, αν είναι δυνατόν περάστε τα και από ξύδι.

Pin It on Pinterest